Grundejerforeningen-Tornebakken Blistrup
Referat af bestyrelsesmøde i grundejerforeningen Tornebakken, 9. april 2025
Tilstede: Dinesha Skovlund, Henrik Hansen, Karl Damkjær, Kirsten Ambus, Anne-Grethe Nielsen og Kristine Schwarz
Afbud: Daniel Stepanjeskovic og Anne H. H.
1) Konstitution af bestyrelsen
Næstformand: Dinesha
Kasserer: Kirsten
Sekretær: Kristine
2) Orientering fra Anne-Grethe om ejendomshandler.
3) Bestyrelsen drøftede forskellige muligheder for, at udstykningen kunne fremstå ensartet og velholdt.
Vedligehold af hække og fortove: Det blev besluttet, at bestyrelsen sender mails til de grundejere, der har hæk og/eller fortove, der trænger til vedligeholdelse.
Lunker: Anne-Grethe kontakter kommunen med henblik på udbedring af lunker.
Asfaltering: Anne-Grethe kontakter kommunen med henblik på at asfaltering i udstykningen medtages i den kommende kommunale budgetperiode, evt. i etaper, således at Stendysse Åsen og Høbuen prioriteres.
4) Anne-Grethe har været i dialog med kommunen og har besigtiget det kommunalt ejede område ved skolestien. Det forventes, at kommunen vil iværksætte beskæring snarligt.
5) Anne-Grethe og Kirsten forsætter arbejdet med at etablere MobilePay.
6) Bestyrelsen drøftede den indkomne klage vedr. hundeglam. Det blev besluttet, at berørte naboer opfordres til selv at gå i dialog med hinanden med henblik på at finde en løsning.
7) Adgangen til den offentlige sti mellem By-Lyngen 32 og 34 er tvivlsom. Anne-Grethe vil forsøge at få afklaret status for stien ved kommunen.
8) Anne-Grethe indkalder til møde i efteråret.