Grundejerforeningen-Tornebakken Blistrup

Referat af bestyrelsesmøde i grundejerforeningen Tornebakken, 9. april 2025

Tilstede: Dinesha Skovlund, Henrik Hansen, Karl Damkjær, Kirsten Ambus, Anne-Grethe Nielsen og Kristine Schwarz

Afbud: Daniel Stepanjeskovic og Anne H. H.

 

1)     Konstitution af bestyrelsen

Næstformand: Dinesha

Kasserer: Kirsten

Sekretær: Kristine

 

2)     Orientering fra Anne-Grethe om ejendomshandler.

 

3)     Bestyrelsen drøftede forskellige muligheder for, at udstykningen kunne fremstå ensartet og velholdt.

 

Vedligehold af hække og fortove: Det blev besluttet, at bestyrelsen sender mails til de grundejere, der har hæk og/eller fortove, der trænger til vedligeholdelse.

 

Lunker: Anne-Grethe kontakter kommunen med henblik på udbedring af lunker.

 

Asfaltering: Anne-Grethe kontakter kommunen med henblik på at asfaltering i udstykningen medtages i den kommende kommunale budgetperiode, evt. i etaper, således at Stendysse Åsen og Høbuen prioriteres.

 

4)     Anne-Grethe har været i dialog med kommunen og har besigtiget det kommunalt ejede område ved skolestien. Det forventes, at kommunen vil iværksætte beskæring snarligt.

 

5)     Anne-Grethe og Kirsten forsætter arbejdet med at etablere MobilePay.

 

6)     Bestyrelsen drøftede den indkomne klage vedr. hundeglam. Det blev besluttet, at berørte naboer opfordres til selv at gå i dialog med hinanden med henblik på at finde en løsning.

 

7)     Adgangen til den offentlige sti mellem By-Lyngen 32 og 34 er tvivlsom. Anne-Grethe vil forsøge at få afklaret status for stien ved kommunen.

 

8)     Anne-Grethe indkalder til møde i efteråret.

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk